Nära..igen

Det tar sin tid att fara runt överallt för att lämna barnen..Man vill inte heller bara lämna dom innanför dörren & säga hejdå. Började med Wille som skulle till farfar, sen skulle jag förbi brorsan innan ja lämnade Iwar.
Blev kvar hos Magnus ett tag..Iwar & Leo lekte lite, sen kunde ja självklart inte tacka nej till Kaffe & jätte god äppel/kanel muffins..sen tvinga han i mig nån choklad muffins m dumle i som tydligen vart misslyckad...haha kunde inte riktigt sätta fingret på va som hade gått snett, men ngt va de ;)
Sen kom ja iväg me Iwar till mamma som hade åkt in till Timrå för att handla lite så hon hämtade upp Iwar där innan ja kunde åka in mot Birsta igen för en sväng på bolaget. Inte första gången ja rusar in genom dörrarna där 14:58 en lördag...tror alltid dom ha öppet så mkt länge än 15:00. Va rätt nära att denna kväll kunde blive mkt tråkigare :p

Kom hem för en halv timme sen..ja åkte strax innan 12 så de tar ju sin tid.

Nu blir de en dusch sen göra mig klar..känner ja mig rätt så räcker de inte me EN timme ;)

Hörs på en stund !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!