ordning & reda

Har tillbringat halv dan i min Walk in closet..(tur ja ha en son som, när han inte vilar roar sig själv)..man kunde tro att de hade slagit ner en bomb där inne i natt !! Men ja hörde då inget så vet inte vad som orsakat denna katastrof.
Nu har ja plockat till allt & satt upp lite mer hyllor så alla skor/stövlar som var på golvet & damma oxå kom upp !!
Mkt fint vart de...
PLockade även fram min fuskpäls som ja köpte förra vintern men inte använda en enda gång !!! WHY?!
Den kommer garanterad bli väl använd denna vinter..mkt varmare än min kappa ialf :p
Har även en i brunt..typiskt mig =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!