plugga eller inte ?!

Mammas lilla ängel är inte som han ska idag, redan igår började han va hängig.
Så mamman blir hemma med han idag, Jocke börjar 14 & måste jobba..förlorar så grymt mkt om han är hemma. Det är därför jag är hemma med sjuka barn varje gång eftersom jag inte förlorar ngt..samma pengar lixom.

Jag sitter nu & kollar igenom alla möjligheter till att plugga, min kusin har börja så jag blev lite inspirerad att göra desamma, börja med gymnasiekompetensen för att sedan göra ngt vettigt :)
Vill komma nånstans här i livet & börja tjäna lite mer cash...
För att få jobben som man tjänar lite mer på behövs mer utbildning..ha ja nu insett !!!

Aja, få se va som händer...har satt upp ett mål med mitt jobbsökande...jag ska ha sökt MINST 1 jobb/dag..helst 2. Man kan alltid chansa, bättre en ansökan för mkt än ingen alls !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!