En start på ny väg

Igårkväll va ja på ett Bodypump pass igen..fast på Gold´s gym.
Kul att köra samma pass fast på olika ställen, får man lite att jämnföra med. Vad som kan passa bäst för mig, eftersom Ja..ja ska bli medlem nånstans så de är bra att prova innan man binder upp sig nånstans.
Jag ska inte träna som min vän Joy för att bli en snygg biff ;) utan för att hålla kroppen i trim (så ja kan fortsätta me mitt frosseri i gosaker) & må bra..
Sen är det den där lilla tiden till mig själv, koppla bort stress med barnen, tvätten, städning, maten...you name it !!
Min tanke är att ja kommer bli en super morsa ;) Pigg & glá..

Just nu lutar det åt Gold´s...billigare :p sen så tycker ja nästan passet va bättre där. Kan tänka mig att själva gymmet är bättre på Ego..men jag är inte ute efter gymmet utan passen mest !!
Tar gärna emot lite synpunkter om nån har nått att sticka in med..som kan va till hjälp i mitt val :)

Nu ska ja hur som helst gotta i mig kaffet sen blir de nog mysa ner brevid Iwar i soffan & vila.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja jag som är en inbites Friskis nörd tycker ju så klart att dom är bäst =)

Och helt klart billigast!

Ett årskort går på runt 1000:- och det finns hur många olika och roliga pass som helst, jag går oftast bara på stations och redskapspassen(typ som pump) då dom passar mig bäst, men annars finns det ju allt från yoga till dans, rena konditionspass och gud vet vad =)

2010-09-23 @ 09:53:55
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Sara

Ta friskis Malin! Då kan du ju gå med brorsan din ibland också :D Han har ju kort där :)

2010-09-23 @ 19:58:14
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!