Allt & ingenting i samma inlägg

Halv 7 vaknade Iwar i morse..frågade vart William var !?!
Han sover sa ja, så tog han med sig tutten, vovven & kaninen in till William. Trodde han skulle väcka honom men jag vaknade runt 8 av att dom ligger & sover tillsammans igen i Williams säng.
Det är en otrolig kärlek som Iwar har för sin storebror :)

Försov oss även, jag som va så nöjd till farfar i går att vi inte hade försovit oss på hela veckan...Veckan är inte slut än sa han..så sant så !! Nog fasen skulle vi sova över i da då !!
Jag som hade fixat en matsäck till Wille för dom skulle på frilufsdag på Balders i dag, men pga regnet blev de inställt. Men ja kan ana att dom kommer äta sin matsäck ändå fast på skolan..

Själv tycker ja faktiskt om regnet !! så länge de är höst & vår går de bra, under vintern/sommarn ska de inte regna !! Men nog hade ja inte tackat nej till att följt me mina föräldrar i natt som for till Gran canaria (för typ 143123:e gången) ja jag är avis..va länge sen vi åkte nu...vi åkte alltid minst en gång om året på en resan, men nu va de snart 2 år sen sista :(

Min lilla älskling ligger i soffan & kollar på Emil, vissa dagar är de Emil maraton på Tv...Emil i 3 timmar.  Så ja ska ta mig en dusch medans han är road, sen ska vi ta på oss regn rocken & traska bort & hälsa på pappan på jobbet, när han slutar sen ska ja åka iväg å storhandla. Gör det för de mesta själv. Enklast & snabbast (?)

Ikväll ska vi va barnvakt..eller barnvakt vill ja inte kalla det. Hugo (barnens kusin) ska sova här, ser det inte som en börda direkt. Mer som att William har en kompis här :)

Mkt svammel nu, ett inlägg som innehöll allt & ingenting...
Ska svepa min kaffe nr 1011 för dagen, förhoppningsvis blir ja pigg snart !!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söta dom verkar vara med varandra! =) Gullungar!

2010-09-24 @ 22:35:41
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!