Herren jesus

Ibland står allt bara stilla...
Igår hade jag en jobbig dag..till att börja med åtminstonde.
Mådde helt enkelt piss...orkade ingenting & blev irriterad för ingenting. Bara att Iwar va jätte trött på morgonen & ville inte riktigt åka på dagis..så blev ja irriterad som gick över till att ja blev lessen för att jag insåg att jag brusade upp mig på ingenting så han blev lessen. Ja alla har vi våra dåliga mornar.
På eftermiddan blev det mkt bättre & jag åkte ut en snabbis till Birsta & träffade upp Linda. Finns ingen snällare människa gillar henne skarpt rakt igenom..Vi träffas tyvärr inte sådär jätte ofta..men dom ggr vi gör de har vi super trevligt. Nu blev de tyvärr lite kort eftersom jag inte va på benen förns två..sen skulle ja hämta barnen oxå.
På kvällen löste det sig även så jag kunde gå på föräldramötet. Barnens farfar ställde upp & tog hand om Iwar. Jätte snällt & tack så mkt :) De underlättar verkligen att ha så snälla föräldrar & svärföräldrar i närheten..för ibland kommer faktiskt dom där tillfällena man behöver en hjälpande hand. Det är vi VÄLDIGT tacksamma för <3

********************

Idag har jag vart iväg på jobbet igen..eller för er som kanske missat det så skriver jag jobbet för det känns som ett jobb fast egentligen ska man kanske säga arbetspraktik..men det låter helt skumt tycker ja & de känns ändå som ja jobbar..skillnade är att ja absolut inte får samma lön :p
Börjar tyvärr känna bacillerna komma ikapp mig, halsen som spökar igen :( Men ja försöker inte tänka på de så kanske dom försvinner (?)

Måste även berätta va Wille sa ida, när vi åkte bil så pratade vi MKT smått om Gud & vem han är & att vi inte är så insatt i det för mamma & pappa är inte så intresserad helt enkelt. Då nämde ja ngt om jesus (sa även herren jesus..haha) så sa han.

W-Men mamma..
J-ja..
W -Herren Jesus..han hade ingen rolig framtid.
J - va ?? Vadårå ?? va mena du ??
W - Nä men mamma, han dog ju.

Alltså jag kunde inte hålla mig från litet skratt...han va helt bestämd i det oxå. Så otroligt kul att höra hur barn tänker & uppfattar allt man pratar om & berättar. Just i den här åldern så är det mkt prat om döden. Jag tror faktiskt de inte är förns nu som dom verkligen inser va dom händer när nån dör.

Ska försöka få till nå roliga bilder oxå..vet hur tråkigt de är att läsa blogg utan bilder....booooring =/


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej snuttan! Vad glad jag blev när jag läste det här inlägget! =) Tycker så mycket om dig jag med. vi måste verkligen försöka ses oftare!! =) Pratade med Stefan idag om dig och han skulle ta in dig sa han! =) hihi.. Det var bra att du gick in. Det gillade han. =) Håller tummarna för dig då! Stor kram

2010-09-29 @ 21:36:26
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!