Ibland behövs lugnet

Jätte snälla grabbar i dag !
Precis vad en trött mamma som jag behövde i dag, somnade inte förns strax innan 3 i natt..vet inte varför kunde bara inte somna..oro i kroppen tro ja. Ida vaknade ja av att den va borta ialf :)

Kände att ja ville ha en lugn dag..ingen kompis till Wille me hem & inte åka nånstans bara va hemma..eftersom Mån & Tis nu ha vart dagar man inte suttit i soffan ALLS !! & Imorn är de samma sak som i måndags..så den här eftermiddan/kvällen behövde jag..

Vi är i slutet av en film & snart blir de sova..eller min andra hälft ha slummra till i soffan ;) Så ni vet är de inte bara ja här hemma som somnar till filmer...
Själv somnade jag me Iwar när han skulle sova så ja sov i 2 timmar tills Jocke kom & väckte mig för han ville ha mys sällskap till filmen..
Bäst ja kollar klart så ja kommer i säng nångång ja oxå..så de inte bli som förra natten.
Nog för att vi sett filmen kanske minst 5 ggr den senaste tiden men den blir bara bätte & bättre för varje gång. "Baksmällan" är det..ha du inte sett den ha du verkligen missat ngt !! Grym film helt enkelt :D

Mammas stor kille hämtade bilnycklarna när vi skulle på dagis i morse..

Va på bra humör redan på morgonen...världens finaste Iwar <3


Gonatt & Sov gott !!
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!