Why ?!

Man kan ju undra varför jag skulle börja med att baka bullar i gårkväll 22:20 ?
Innan man är helt klar har det ju gått X antal timmar & så ska man prov smaka & så ligger ja inte i sängen förns 1:45..inte bra, ja som skulle skärpa mig me de där så ja blir piggare på dagarna igen. Nu börja de sakta dala neråt. Inte bra alls !!!


Men båda barnen ha kommit iväg på dagis & skolan & ja ska precis göra mig klar. Ska gå till jobbet i mkt god tid i dag, så ja inte ramlar in där i stress på minuten efter 10 när grindarna åker upp.

I eftermidda ska Wille följa me Tim hem efter skolan så ska ja hämta han runt 19 i kväll..så våran fredag kväll blir helt planerings löst annars. Ta de lugnt & äta vanilj/kanel bullar :p
Sen får vi se va helgen bjuder på, min kära vän Joy ha födelsedagsfest i morgon så vi kanske ska dit. Beror på barnvakt helt enkelt...
Söndag är det upp ganska tidigt & iväg på fotbollsmatch sammandrag för Wille...ute på Alnö är det denna helg.

Nu måste ja göra nå knop...så de inte blir som alla andra dagar....

Iwar prövar lite nya jackor..

Wille..min tandlösa älskling <3 Nyss tappat den andre framtanden..han är snart tandlös om inga nya kommer snart ;)


Kram på er <3


Kommentarer
Postat av: Håkke

Fyyy,sjutton så jäkla goda bullarna ser ut.



Och Wille ser nu ut som en tandlös liten "Giffare"



2010-09-10 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!