Liten sjukling..

Veckan har börjat..kanske inte på de bästa sättet.
Iwar är sjuk :( Jätte förkyld, feber & hosta..tydligen många på dagis som är de nu, men bara han som är hemma. Ja fattar noll, ska inte barnen va hemma om dom är sjuka ?!

Sen ha ja fått nya hyresgäster till min 2:a. Jag har alltså flyttat mitt lass till Jocke :)
Dom vill gärna komma in redan till helgen, så ja ha lite att göra me allt där oxå. Behöver dock inte städa, tack & lov..Dom ville in snabbt så dom sa att dom kan gärna börja me att städa in sig..inte mig emot. Ha faktiskt inte ens bott där en månad, så jätte mkt kan ja inte ha skita ner heller.

Så..så ligger de till här.
Håller nu på med potatismos..barnen älskar de & jag HATAR pulver mos, så ja tänkte prova med "egen gjord"
till de blir de självklart köttbullar me gräddsås :p

Vad gör man när plåstren är slut & Iwar skär sig på tummen ?!

Pads & svarttejp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!