Som så...

Nu är de så att jag kan absolut inte hitta sladden så ja få in nå bilder. När ja inte få in nå bilder så är de inge skoj att blogga heller..därav min frånvaro.
Tänk att ja alltid ha ngt att skylla på :p

Har nu flyttat ut allt från min lägenhet. Va klar runt 05:30 på lördag morgonen, då höll jag på hela freda natten. Absolut de tråkigaste ja gjort, men att vakna upp på lördagen & känna de va klart va otroligt skönt.
Så nu är den här lägenheten smockad med saker, kan va därför ja inte hitta ngt oxå.

Nu i kväll jobbar hjärtat så ja tänkte försöka få nån ordning här hemma. Få se hur långt ja hinner.
Först av allt ska ja slå ihop en ugns pannkaka !!

Kanske ha ja sladden senare oxå, ha lite bilder att lägga upp :)

Tjooo så länge !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!