Detta har hänt...

Vart ett litet uppehåll på bloggandet förra veckan. Jag var faktiskt ledig hela veckan, man tycker att jag borde haft tid över (?) Men de va så mkt annat ja ville ha tid till.
Iwar va hemma med mig hela veckan. Efter många långa dagar i sommar när både jag & Jocke jobbade så tyckte ja att han kunde få vara lite ledig oxå.
Så vi hade sovmorgon hela veckan. Fick iväg Wille på skolan bara sen blev det mys i sängen med lilleman.

Oxå måste ja berätta att vi äntligen köpt en ny dator..det var verkligen på tiden :) Sen fick jag en överaskning av hjärtat..har länge velat fram å tillbaka om ja skulle köpa ett par converse..när ja väl tagit mig till & köpa dessa så har de ALDRIG funnits i strl. Men nu har ja dom :)


Jag är även världens stoltaste mamma...Iwar har nu äntligen slutat med blöjan !!
Han har verkligen inte vela slutat förut & då är det ingen idé att tvinga han heller...för då kommer väl olyckorna på rad. Men nu sa han att han är en stor kille nu, så han behöver inte blöja :)
jag är jätte nöjd & det har gått riktigt bra..nästan lite skrämmande bra. Det har gått fort så nu är han även fri på natten !!

Jahaja...har förmodligen hänt mkt mer som ja inte nu kommer på. Men de kommer väl sen isåfall :p

Ha en mysig kväll..själv ska ja börja natta Iwar innan dom andra grabbarna kommer hem från fotbolls träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!