Inte alltid lika

I vår famlij tänker vi inte alltid lika.
Iofs så skulle de va rätt skrämmande om vi alltid tyckte & tänkte likadant.
Men just i den här frågan så borde vi tänka lika..men just nu gör vi nog inte de.
Vi bor för tillfället (enligt mig) just nu i Jockes lägenhet som han flyttade till. Eller nu är det våran lägenhet..
Allt ditt är mitt..allt mitt är..mitt ;)
Jag känner att vi inte får plats..ni som vet hur vi bor kan nog hålla med mig..åtminstonde lite kanske :p
Så jag vill gärna hitta ngt större.
Medans jag letar & går runt & kollar på lägenheter som hela vår famlij ska bo i, så vill nog inte Jocke riktigt släppa taget.
Men jag jobbar på de..kan oxå vara att han är less på att flytta. VEM är inte det ???
Jag är grymt less på att dra lasset fram å tillbaka över hela stan. Därför vill ja inte heller ta ngt för att jag måste ha ngt. Utan nu vill ja ha en lägenhet att bo i...därför söker jag bara fyror..en stoooor trea kan även gå..Men då ska de va stora sovrum...så de så !!
Sen ju större man vill ha ju dyrare blir de..tyvärr! Så länge jag inte ha nå säkert jobb kanske man inte kan ta på sig för dyrt heller. Man vill ju kunna leva oxå..inte bara bo.

Ibland får man acceptera saker..så småningom kommer han oxå vilja flytta..de vet ja :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!