Vit jul ? Grön jul?



Frågan är ju hur lyckad denna jul egentligen kommer att bli.
För det första så kommer jag nog inte ens kunna ha en julgran här hemma, då pga platsbrist! Hur tragiskt de än låter så är de tyvärr sant.
För de andra så lyser snön med sina stora frånvaro, den har nu lite mer än 6 dagar på sig att falla ner !

Detta ovan skrev jag på förmiddan, sen ringde telefonen & jag lämnade allt.

Det var Williams kompis som ville att han skulle komma dit, så jag åkte dit för att lämna honom..blev att jag åkte hem igen utan både William & Iwar. Kompisens lillebror fick oxå en kompis !
Det passade mig perfekt, nu har jag fått lite gjort oxå.
Jag är så enormt tacksam för att William har så enorm många bra kompisar runt omkring sig.
Längtar tills vi får större hem så han får ta hem kompisar när han vill..precis som det ska vara !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!