Ett nytt hem

Nu börjar poletten trilla ner..ja ska snart ha min egen lägenhet !!
Så alla tankar om inredning börja rulla..Med tanke på att jag vet vilka som bodde i "min" lägenhet tidigare så kommer jag göra om så mkt ja kan. Eftersom de fortfarande är en hyresrätt så blir de inga stora renoveringar.
Måla om blir de ialf..som vanligt :p hittar bara inte de rätta färgerna ja vill ha...eller ja kan rättare sagt inte bestämma mig vilken färg de blir. Vill ha nån lite varmare färg än hel vitt. Eftersom allt annat i mitt hem blir vitt, känns de för kallt med vita väggar oxå. Har det nu & är lite less på de.
Funderar på ngt i stil med dom här väggarna..


I grabbarnas rum har jag massor av ideér :)
Men dom hålls lite hemliga än så länge..

Har äntligen fått tag i en hyresgäst som är klar för kontrakt skrivning i morn !!
Hon vill även flytta in så fort som möjligt, nu är det bara att tömma & städa. Lägenheten som jag ska till blir städad & klar i morgon. Så snart har jag min "egen" lägenhet..
Som ja sagt tidigare..både spännande & skrämmande !!


Kommentarer
Postat av: Sara

skitsnygg färg på dom väggarna, passar väldig bra till vit inredning oxå!

2011-02-22 @ 19:29:35
Postat av: Sara

Härligt! Du som är så duktig på inredning också, det kommer ju gå som en dans :)

2011-02-23 @ 21:29:13
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!