Steg för steg..

Det här med att sköta uthyrning av lägenheten..alltså fixa en annons, välja ut de som ska kolla på visning. Städa & ordna visning. Sen ska man välja ut några lämpliga av alla dom som vill ha den, är inte lätt. Alla smörar ju för att de ska låta bra för dom. Sen att säga nej till nån kommer in bli lätt..eller berätta att tyvärr har hyresvärden valt ett annat par =/
Tur jag inte har telefon kontakt utan mail kotakt med de flesta.
Sen så har jag faktiskt möjligheten att få välja ut mina egna grannar, eftersom jag kommer bo kvar i samma hus fast en trappa upp :p

Har jag tur nu så kommer det flytta in nån hit redan den 1/3. Nu när vi redan har lägenhet båda två så är vi nog lika sugna båda två att få flytta. Ska faktiskt bli både väldigt spännande & även skrämmande att flytta till en egen lägenhet.

Har redan börja rensat & packat. Det är enormt mkt som ska ner i kartonger & säckar innan vi blir klara. Sen så ska allt delas upp. Vi är inte alltid lika överens, men på nått sätt lyckas vi ändå lösa allt.
Första gången på alla flytter som jag verkligen slänger sånt vi inte vill ha kvar..saker som vi kanske skaffade när vi flyttade in i vår första lägenhet för 9 år sen =/ På tiden att de åker på tippen nu.

Nu ska ja ta tag i lite till innan de är dags att hämta Wille & åka på hockey träning !!

(ja ska snart börja lägga upp bilder igen..vet hur tråkigt de är med bildlösa inlägg)

Tjipp Tjopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!