11 Jan 2011

En trött start på en tisdag.
Försökte ligga kvar i sängen & dra mig så länge som möjligt, Wille ska upp på skolan så det var bara att kliva upp.
Från att fått sova till 10-11 tiden under barnens jullov, till 07:15 är en jobbig tids skillnad. Kommer förhoppningsvis in i det snart.

Efter plocket med att få ut julen så är de som varje år, att hemmet ser plötsligt så tomt ut & jag är sugen till max att göra om. Få se hur/var/när jag kommer igång med det projektet.



Jag vill nu att all snö tinar bort & sommarn börja kika in..men de känns jätte långt borta om man tittar ut.

Såhär såg de ut i gårmorse när jag lämnade Wille på skolan...

(bilden fick jag låna av Willes kompis mamma)
Sundsvalls kommun ha verkligen gjort ett bra jobb med skottningen..haha..under dagen igår hade en traktor vart där & skottat så man ialf kan gå, men det är fortfarande 2 meter höga vallar & kan inte va lätt att leka där ute.

Nu ska ja iväg & hämta våran Tv som vi tydligen hade en försäkring på..den ha vart inne på lagning nå dagar om den nu gick & laga..få se va dom säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!