Ut me julen

Nu är ja less på julgranen..
Så ida ska ja plocka bort allt som ha me julen att göra. Kommer förmodligen inte ta hela dagen för så mkt jul ha vi faktiskt inte här hemma.

Sen vill ja veta hur kallt de är ute, om man ska klä på sig & gå ut. För ja vet inte om de är en önsketanke el om de faktiskt är så att mitt illamående börja lägga sig. Som ja nu haft sen den 26:e Dec. Jag är INTE gravid för den frågan ha man ju fått nu ett X antal ggr..så nån fick nog den idén i huvet nu oxå.
Jag har mina två små prinsar & där stannar ja !!

Sen kan ja berätta att vi har nog fått en urusel start på året...bilen håller på att lägga av..mobilerna har lagt av.. Tv:n la bara av i veckan. Va faktiskt grymt nöjd me vår Tv..så de va jätte tråkigt :( Vet inte va som mer kan gå fel (?)
Nu har vi faktiskt en ny Tv..går inte att leva utan !!
Så nu är de bara nya mobiler & en ny bil som behövs =/
Eftersom mobilen är väck & ja hade den som kamera så blir de lite snålt me bilder just nu..

Hej hopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!