Ont

Ni som kollade in här i går förmidda såg att ja hade gjort ett inlägg, det försvann bara :( Nu finns det ingestans..tycker de är lite märkligt faktiskt, men ja vet de ha hänt förut så..strunt samma va ju inge spec inlägg ändåså !!

Jag har så grymt ont i halsen & har de kämpigt att prata, ja skulle iofs kunna dra upp alla delar av kroppen som ja INTE ha ont i..skulle nog ta kortare tid. Känns som min kropp vill lägga av när som helst =/

Ida ska ja iväg på första lektionen & jag känner min noll peppad för de. Ska inte vara där förns 13:50 så ja ha lite tid på mig att vakna till.
Ska börja med att få upp Iwar ur sängen, vilken inte är så lätt.

Nu vill ja ha frukost..Hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!