28 Jan

En liten uppdatering kanske ?! Men de blir bara en kortis..
Efter 2 veckor av olika sjukligheter här hemma för hela familjen börjar vi komma i form igen.
Jag är fri mitt illamåénde & har blivit människa igen med godissug :) Inte ätit en godis sen jul tror ja..så ja ha lite att ta igen.

Ikväll efter Willes fotbollsträning så körde jag ut han till hans farfar. Dom tyckte de va länge sen han va där nu, så de blev att passa på medans vi inte ens ska göra ngt spec i helgen. Så åker dom på hockey träningen i morn & lilla jag får sovmorgon. För det är precis vad det blir när min lilla prins sover till 10 på helgerna.

Men nu är ja trött & less..så jag & Iwar går & lägger oss !!

Gonatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!