Saknade är stor

SOM jag saknar mina små älsklingar !! :( Jätte tomt på nätterna när jag annars är van att ha Iwar tätt intill. Ja ha ialf Jocke men han kan ju få panik av värmen, om man ligger för nära för länge :p
Känns jätte tomt när man kommer hem från jobbet, vanligtvis är det full fart & det är mat & allt annat som ska göras. Nu vet man inte va man ska göra av all tid.
Nä..jag saknar dom enormt !!!!
Men snart så kommer dom..på lördag kommer dom hem & väcker oss på morgonen.
Har pratat nå ggr me dom & dom trivs lika mkt varje gång & har verkligen jätte jätte roligt.


Även om vi nu är barnfri så har vi inte mkt ensam tid tillsammans, vi jobbar om varandra varje dag.
Vi ses mellan 00-06:30 =/
 Nå få kvällar ha vi ändå haft så vi ha ialf hunnit me en bio.
Blir en sväng in på gatufesten ikväll oxå, men ska upp 06 i morn & jobba så det blir en lugn kväll för Malin.

Fram tills att Jocke sluta ska jag ta tag i hemmet vårt & röjja så mkt ja kan.

Ha de så bra så länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!