Ensamtid me William

Gillar verkligen när man kan få lite ensam tid med ett barn ibland.
Ofta så har man båda hela tiden & tror båda mina mså pojkar uppskattar när vi ibland bara har ett barn hemma & kan ge det lite mera tid.
Igår åkte Iwar med mina föräldrar till stugan, medans kärleken min hade AW med nå grabbar från jobbet.
Så jag & William fick en hel kväll för oss själva..direkt när Iwar åkt så for vi ut till Birsta för diverse ärenden. Det var bl.a paket som skulle inhandlas till dagens dubbel kalas, sen var vi ute efter skor till Wille utan resultat :(
Fotbolls träning & sen hem för sen middag.
Kvällen myste vi på här hemma me massa godis & film i sängen.
Men tänker tillbaka hur enkelt allt var när man bara hade William..menar inte nu att Iwar är jobbigast i världen ;) Utan att det är sååå mkt enklare att bara kunna koncentrera sig på ett barn.
Men eftersom att vi har världens underbaraste pojkar så väger det upp det hela & jag kan säga att det är bäst med två :)

Idag tog vi en rejäl sovmorgon..nog för att vi kan göra de även när morgonsovaren oxå är hemma, men nu var det ingen som drog i täcket runt 10 för frukost :p
Idag blev det en frukost halv 12 ute i solen på balkongen..underbar start på dagen.

Nu ska vi dra oss iväg på kalaset..sen blir det upp till stugan & kommer inte hem förns i morn !!

Tjarrå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!