Helgen med mina pojkar

Haft en riktigt lugn & mys helg med mina små pojkar.
Igår var vi ju ut till brorsan, Wille såg man inte så mkt av utan bosatte sig mer el mindre vid Wii. Sen Iwar & Leo lekte för fullt, tidvis trodde ja de va minst 10 barn där, med tanke på hur mkt dom hördes :)

Dom 10 minuter dom ville va ute :p

Annars ha vi mest varit hemma. Jag ha donat på som vanligt & grabbarna leker på, el ja...jag försöker få dom att göra nå vettigt. Lära dom att de finns annat än tv-spel här i livet. William kan alltså spela från att han vakna tills han somna (ca:9-22) om han själv fick välja !! De är faktiskt helt sjukt, barnen i dagens läge leker absolut inte på samma sätt som man själv gjorde. Nu går ALLT ut på tv-spel i alla former. Nu är de bra att han håller på med både fotboll & hockey så andra (normala) intressen finns.
Så idag har han inte fått rört ngt spel på hela 24 h..OM de ha kliat i fingrarna :p Men ja tycker de är sjukt.
Okej de är kanske vårt fel oxå som förälder att köpa dessa...MEN alla har det nu..de är bara så. Kan heller inte sticka under stolen med att det ibland är en väldigt bra barnvakt ;) haha


Usch vilka dåliga bilder med den nuvarande kameran (mobil)..måste leta fram digital kameran tro ja =/

Sen hade ja en jätte trött kille idag, kl 16:50 (!!) var det en som somnade i min famn i soffan. Han sover fortfarande !! Men ja ha lyckats förflytta han till sin säng ialf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!