Soligt

Gomorgon kära vänner !!

Fick en mkt bra start på veckan & jag känner att de är inte mkt som kan gå fel nu.
Idag ha ja börjat me att värma upp nå vanlijbullar & ska sätta mig & plugga några timmar. Invänta tills solen kommer till min balkong.

Kan lägga upp nå bilder från i lördags när ja åkte upp till stugan för att lämna Iwar hos mina föräldrar. Magnus, Sara & barnen va oxå där för dom hade planerat en dag på skoter & pimpla. Kanon väder fick dom även.

Iwar redo att åka, sin lilla "spiderman" väska me leksaker i ena handen & vovven i den andra.

Framme!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!