Väntar på att de ska vända..

All min lilla tid går åt på nå konstigt sätt.
För de första: Så ha ja kommit in i min lägehet & de ser just nu ut som ett förråd..inge kul alls.
För de andra: Ha ja de tungt just nu me allt som hänt, just för att jag ha så enormt svårt att va själv, ja ha barnen men de är inte så att man kan prata me dom om allt. Mitt humör & mina känslor går i stora vågor..men det gäller att tänka så positivt som möjligt..& intala mig själv att ja förhoppningsvis inte kommer va ensam livet ut :p
 För de tredje: pga av allt annat så ha mitt pluggande tagit en stor smäll..jag gör de bra om ja kan jobba upp mitt betyg nu, sen börjar svenska B i måndags & ja ha inte ens böckerna. De känns hyffsat till trasslat.

Ja va ner på stan ida med M-T en sväng, de behövdes kan ja säga, släppa precis alla tankar & göra ngt annat!
Nu hoppas ja verkligen att ja kan ta tag i mig själv & rycka upp mig på alla fronter..har även ett mörk, tråkigt svart moln som hänger över mig. Riktigt svårt att släppa de NU..men tids nog försvinner de nog oxå & jag kan bli mig själv igen.
 



Kommentarer
Postat av: Sara

Det är väl SJÄLVKLART att du inte kommer vara ensam livet ut! (om du nu inte väljer det själv alltså) :)

Syrran hittade sin drömprins efter att hon brutit med barnens pappa - dom passade inte ihop men NU har hon hittat rätt!

Det finns ju en som är rätt där ute - man måste bara vänta lite så att han får chans att ringa på dörren :)

2011-03-06 @ 18:49:50
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!