9 Maj 2011

Hej alla fantastiska människor !!
Måste erkänan att jag är jätte glad att ni fortsätter klicka in här även fast ja inte är super duktig på uppdatering :)
Nu när solen & värmen kommer är ja på super humör & suget efter att dela me mig om vardagen är mer.
Har faktiskt inte gjort mkt senaste dagarna. Tråk-väder =/

Igår (söndag) hade Wille & grabbarna serie-premiär !! (fotbollen) tyvärr kunde jag inte närvara vid matchen eftersom Jocke fyllde år igår oxå så de var nån som va tvungen att stå för bakningen :p Bakade så vi även har till nästa söndag då Wille fyller så ja slipper baka & kan närvara vid matchen istället !!!

Tänk att min lilla bäbis redan fyller 8 år !! Inte så mkt bäbis kvar i den killen ;)
Världens underbaraste William ♥


Nu ska ja njuta av nå vaniljbullar innan det är dags att hämta grabbarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!