Så de kan bli..

Så de kan bli..
Jocke drog iväg vid fem tiden igår em, samtidigt så åkte jag & barnen ut till Magnus (bror) för jag skulle passa deras två barn inatt, så jag blev fyrbarnsmamma för en stund.
Snäll & underbar som dom är gick det jätte bra. Vi hade självklart fredagsmys när jag väl hade fått lilla Nora att sova.
Medans vi sitter & myser allihopa i soffan så somnar först Leo helt utslagen..så jag går upp med honom till hans säng. När jag kommer ner så har William till min förvåning oxå somnat. Klockan var iofs runt tio & han var rätt trött igår. Så hade jag bara den envisaste kvar..Iwar ! Han skulle inte sova.
Så vi kollade på ännu en till barnfilm..när jag precis kände att jag själv skulle somna så känner jag att Iwar somnade med huvudet i mitt knä.
Jag blev helt plötsligt väldigt pigg & det blev några filmer i natt innan mamman å pappan kom hem runt 05 & jag kunde få med mig mina sovandes barn hem till min egna säng.
Hade inte Wille haft hockey träning runt 8 i morse så hade vi såklart sovit kvar.

Efter att jag fått barnen i sina sängar..fått bädda ner en as-packad sambo..utrett både det ena & det andra som hänt Jocke under natten/morgonen, borstat tänderna så kan jag äntligen bädda ner mig själv & blunda in. Senast jag kollade på klockan var den 06:13.

Jag kan tacka mina underbara pojkar att dom INTE är några morgonbarn, utan vi kunde sova till ialf 10 innan det var nån som slog upp ögonen.
Som ni förstår blev det ändå ingen hockey för Wille i dag...

Känner nu att tröttheten kommer ikapp, så ikväll ska ja få somna på rätt sida av dygnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!