Härliga fredag..

Haft en helt okej dag på jobbet...jobbade fram till lunch sen hade vi bara ett möte..lagomt på en fredag !

Har varit på ett nytt besök hos min frisör..för att rätta till den breda "gula" linjen. Hon kämpade & kämpade för att verkligen få bort den, tyvärr blev det inte 100. Även att efter alla försök så är jag nu nästan jätte ljus igen..hmm..med lite "gula" nyanser =/ Vilket tyvärr inte är sååå hett. Jag som inte skulle ha det så ljust heller.
MEN hon är världens underbaraste frisör, riktigt duktig. Det här har nog enbart med mitt idiot hår att göra.
Det enda jag tänker på är vad min förra frisör sa när jag färgade mörkt: "Kom ihåg Malin att det kommer bli riktigt riktigt svårt att få tillbaka det blonda sen" Självklart hade hon rätt, men vi är på rätt väg.
Efter fyra timmar i stolen hade hon inte mer tid så hon skickade med massa produkter som jag ska prova för att få bort det "gula". Blir det inge bättre (vilket jag tvivlar på) så ska vi ta en till tid till veckan.
DET SKA BARA GÅ !!

Färgen just nu...


Nu väntar vi på pappa & Wille som är på fotbollsträning..sen är det Iwars efterlängtade fredagsmys :)

Kraaaam på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!