Fredagsmys..

Fick med mig 3 pojkar hem idag.
En kompis till Wille följde med oss..så det har vart makaroner & korv (ett säkert kort.."alla" barn äter de!!) Tv-spel & lite bus här hemma.
Nu är de lugnare här hemma när pappa Jocke tagit med sig åtta åringarna på fotbolls träningen..Iwar ligger & myser i soffan..med barnprogram på tvn.
Själv sitter jag här & kollar in lite ny inspiration !!

Imorn är det tyvärr inte så mkt till sovmorgon..får kanske sova till åtta om jag har tur ialf (!) Det är som vanligt match för Wille runt 10. Sen ska mina söta ungar fara iväg med mina föräldrar & kommer hem på söndag.
En barnfri lördag helt enkelt !! Whii..ibland behöver vi föräldrar det bara. Vet bara inte än hur vi ska ta vara på tillfället (?)

Först ska vi ha "Fredags-mys" ;) Iwar har tjatat VARJE kväll den här veckan att det är fredagsmys.



Ha en mysig fredag kväll alla vänner..så får vi se vad lördagen har att erbjuda i morn !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!