En ny vändning

De flesta vet redan att mitt liv har tagit en vändning. För er andra så märker ni snart vilken..Kommer inte prata om det utan jag vill få en nystart i livet & det börjar nu..
Flyttade in i min lägenget i lördags redan och jag är super nöjd, trivs riktigt bra. Pojkarna kom igår och jag vet inte hur jag kommer kunna klara mig utan dom de tillfällen dom inte är här. Kommer sakna ihjäl mig !!



Får snart fnatt, jag har ingen kaffebryggare..alltså inget kaffe !! Det får ju inte hända egentligen..
Har länge nog önskat mig en kaffemaskin/kapselmaskin..ja va du nu vill kalla de.
Nån att rekommendera ? Jag är nu inte ute efter en för flera flera tusen utan jag håller mig till de lägre prisklassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!