mindre roliga besök

Sitter & väntar på att få börja min roliga rotfyllning :-(
Var till tandläkaren för en vecka sedan pga min extrema värk i hela högra sida i munnen, tog för givet att det var mina visdomständer som jävlades & tänkte då ta tag i de. När jag åker därifrån har jag fått veta att alla mina visdomständer är trasiga & måste tas bort snart..men boven till min värk var faktiskt ett djupt hål i en annan tand. F*ck! Jag som anade att mina tänder i övrigt var hela & fina.
Alternativen blev då att dra ut den för ca 1200 eller rotfylla för ca 5...tack och bock.
Så nu ska jag tillbaka och börja, känns sådär..skulle behöva en trygg hand att hålla i :´(

Annars så är det 4/4 på onsdag och mitt lilla hjärta blir 4 år ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!