Jag tänkte bara....

Jag tänkte bara uppdatera er lite..
 
Var som sagt och färgade håret, in i det sista tvekade jag om de skulle vara lust eller mörkt. Men det slutade med att jag gick därifrån mörk, börja vänja mig och tror jag är nöjd.
 
 
Snart har jag tagit mig igenom veckan utan barnen. Känner att det går bättre o bättre, som de flesta sagt till mig att man vänjer sig. De gör man. Även om jag helst av allt skulle vara med dom 24/7 men nu är läget inte så och det finns inte så mkt att göra åt det. Så man måste mer el mindre vänja sig.
 
Ikväll blir det hemma i soffan eller så funderar jag på bio..om jag nu hittar nått sällskap. Blir ialf lugnt eftersom i morgon ska jag och tjejerna ha kräftfest !! Ser fram emot en mkt händelserik lördag ;)
 
Nu ska ja iväg till frissan för lite färgfix...Tjipp Tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!