Lördag 11 Feb

Nu har jag fått lite skäll för att jag är lite dåligt på att uppdatera ;)

Vår dator dog i går..den höll hela 5 mån & 16 dagar..den är just nu på service, hoppas att de inte tar allt för lång tid. Men dum som jag är så lägger jag aldrig ut nå bilder eller dokument från datorn utan allt ligger kvar & allt försvinner troligen nu oxå. Enormt mkt som försvinner !
Tur ändå att den äldre modellen laptop ändå fortfarande går..så helt sjösatt är jag inte.

Annars har jag haft ännu en såkallad "Williams dag" matcher från morgon till eftermiddag. Började med hockey match 8:15 i morse...vinst med 7-5. Senaste matcherna har han faktiskt fått in mål i varje match, vilket gör att hockey är helt plötsligt ännu roligare.
Sen direkt iväg på tre innebandy matcher..

Nu är det en lite halv seg mamma som gärna tar sig ett glas gott ikväll :)



Nä..det är inte en dagsfärsk bild..sådär lagomt solbränd är jag absolut inte ikväll :( Nån får gärna bjuda mig på en skön solsemester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!