En början på nått nytt..

Varför inte börja året med ett inlägg ? Förhoppningsvis kunna fortsätta varje dag..haha..
Har haft fantastiska veckor med nära & kära.
Julen blev t.om vit !!
Hade två helt överlyckliga pojkar över julhelgen. Dom är så enormt nöjda & fick nog allt de hade önskat sig.

Tog väldigt många bilder på julafton men många blev suddiga..pga nån fel inställning.
Enda bilden som inte va suddig...En nyklippt Iwar hos barnens farmor & farfar på juldagen. Dock inte så sugen på att vara med på bild !


Gårdangen (nyårsafton) var jag & barnen ute hos brorsan. Jocke jobbade så han missade en super trevlig kväll/natt.

Wille, Magnus, Leo & Sara..


Mammas lilla älskling som var vaken till 02:30 (!) i natt.
Efter middagen åkte finkläderna av & fotbollskläderna såklart (när de gäller Iwar) på.

Sara & jag vann överlägset i pictionary !!
Bara att inse att tjejer är bäst när det gäller ;)



Nu väntar ett nytt spännande år, med nya möjligheter & nya beslut. De närmaste månaderna kommer ha stor betydelse för hur året kommer bli. Jag har mina aningar att det kommer bli ett bra år !!

Gott Nytt År mina vänner ♥




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja hon är ju min lilla sessa! Tror hon har ärvt sötheten

efter sin mor :)

Verkar som ni har haft en mysig jul och nyår -

Härligt!!!

2012-01-03 @ 20:58:05
URL: http://carrolined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!