Ett nytt hem

Efter nästan tre veckors ledigt från dagis blev det tydligen en jobbig dag för Iwar.
Hann bara klä av han ytterkläderna sedan hittade jag han såhär..


Nu när allting är spikat & klart kan jag avslöja att vi äntligen har hittat en annan bostad.
Efter att ha bott 4 personer på 37 kvm i snart 9 månader kan nog vem som helst förstå hur skönt det är att efter allt letande så äntligen hitta en perfekt lägenhet.
Nångång kommer jag bosätta mig i en villa men det är inte tid för det just nu bara.
Istället är jag överlycklig för denna lägenhet som jag redan är så nöjd med.
Om det går att vara mer nöjd än mig så kan jag nästan säga att William är minst lika nöjd som kommer få det utrymme han faktiskt behöver.
Som snart nio åring är det inte coolt att dela rum med sin snart fyra årige lillebror. Vi förstår han till fullo.
Om max 22 dagar kommer vi få flytta in, ev tidigare. Enormt skönt att slippa vänta de tre månader som annars brukar vara. Enorm lättnad !!


(bilden är lånad från skönahem.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!