Den som letar den finner..

Min bastu är snart urplockad & den kan snart invigas !
När jag gick igenom en av skokartongerna så fann jag skor som jag helt glömt bort..inte ens använda !
Jag hade först de till vänster de högre på 13,5 cm klack i fuskmocka. Sen för att ha ett par mer gåvänliga till vardags skaffade jag de andra i fuskskinn & endast 9,5 cm klack.
Hur sköna som helst..en glädje att hitta dom igen :)


Undra vad man ska hitta på denna lördags kväll då ?!
Funderade faktiskt på att dissa utgång denna helg & nöja mig med lite vin & herr persbrandt (Hamilton) istället.
Måste dock finna mig lite sällskap i vilket fall..för hur kul är det att sitta själv en hel helg !?!
Fy vad tragiskt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!