Underbara barn & egenlyx..

Äntligen är mina underbara pojkar här hos mig igen !!
Vi kommer på en toppen vecka. Själv tycker jag att veckorna bara flyger förbi just nu. Så snart är det ny vecka & dom åker till sin pappa igen. Så det är bara att ta vara på tiden man har dom.
Förra veckan som dom var här så var vi en dag på himlabadet vilket var extremt kul tydligen eftersom vi var kvar till stängning. Så det första de fråga om nu, var ju om vi inte kunde göra om det den här helgen :)
Så vi får väl se vad vi hinner med.

Imorgon blir det kalas för William som fyller 9 år ♥
Så just nu har jag fullt upp i köket. Det ska ju bakas alla möjliga olika sorters bakverk!



Efter jobbet i dag var jag iväg på egenlyx på nagelkliniken.
Lika nöjd som vanligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!